Alla inlägg den 17 april 2008

Av Igeln - 17 april 2008 21:02

Minst två gånger i veckan i tolv veckor. Har jag tränat alltså. Oftast tre eller fyra faktiskt. Duktig! Så duktig att jag idag, efter den tjugofjärde stämpeln, kunde hämta ut mitt välförtjänta pris. Jag tänkte välja handduken men den såg så deppig  och liten ut i verkligheten att jag tog en väska istället, en likadan som den jag fick när jag blev medlem. (Jag kanske ska sälja den? Få tillbaka lite av vad jag lägger ut på medlemskortet?)

 

Jag vet inte riktigt vad som har ändrats sedan i tisdags, men idag var jag glatt inställd på träning hela dagen, även efter mellanmålet framför datorn, cyklade raskt iväg till Sats vid 17 och fortsatte att cykla raskt där med. Och när jag kom hem har jag liksom fortsatt vara rask av bara farten; diskat en jättedisk, vikt tvätt, dammsugit och plockat. Nu ska jag bara planera en religionslektion och läsa några uppsatser (”Du kommer att börja gråta” sa en författarinna) och sen får jag sova. Och när jag sen vaknar hoppas jag att jag är på samma raska humör, för jag hade tänkt hinna med ett cykelpass 6:45, innan jag åker till jobbet.

 

Är jag manisk månne? Snabba kast!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards