Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Igeln - 23 februari 2009 20:58

Det skulle vara mycket intressant att få veta vilka faktorer som ligger bakom den där om jag inte skriver ut ett exemplar av det här mejlet/protokollet/anteckningen/dokumentet så finns det inte-hysterin som verkar råda hos många i min närhet. Den har dessutom hos ett flertal gått över i nästa fas; om jag inte skriver ut ett exemplar av mejlet/protokollet/anteckningen/dokumentet till alla deltagare i gruppenfinns det inte-fasen.

 

Är det ålder? Kön? Uppväxt? Antal hekto grönsaker man får i sig per dag? Vad, vad, vad!?

Av Igeln - 23 februari 2009 12:25

Det var ljust när jag gick från tåget imorse, klockan var strax innan sju. Det var det inte för förra gången jag gick till jobbet vid sju. Nånstans anar jag att det ändå är på väg att bli vår. Kanske.


Utöver att jag känner mig rätt utvilad har både min kropp och själ redan glömt bort att det var lov förra veckan. Det är precis som om jag suttit här hela tiden. (Förutom att jag varit sen i vändningarna och inte lyckats boka de datasalar jag vill ha förstås. På den punkten märks det att jag varit borta.) Det låter kanske som en dålig sak, men riktigt så känns det inte. Det hade nog varit värre om det hade varit smärtsamt påtagligt att det inte är lov längre. Nu känns det ju bara som att allt flyer på, allt går sin vanliga, gilla gång liksom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards