Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Det händer bara andra, det händer inte mig

Av Igeln - 18 januari 2009 18:01

Alltså har jag drabbats av någon konstig allergi som gör att man blir trött, fryser, får huvudvärk och ont i halsen. Hosta drabbas man av också.


Få se, vad har jag ätit idag? Kan det ha varit hamburgarmålet? Lökringarna? Kladdkakan? Chokladbollen? Lösgodiset?


Allergi mot kaffe?


För en förkylning är det fanimig inte. Inte en chans. Jag är inte sån.

Arg
 
 
Ingen bild

hjon

18 januari 2009 21:14

De flesta människor får av pommes frites sk fetthosta, man blir rosslig och svullen i halsens slemhinnor. Det kan sitta i ett par dagar, men är inget farligt.

 
Ingen bild

majs

19 januari 2009 17:30

det är bara januari, som januari alltid är.

 
Frida

Frida

20 januari 2009 05:51

Hej! Har du hittat nåt i katalogen? Tänkte försöka sända iväg en beställning typ ikväll! H&M får dock vänta ett tag. Maila på fejan eller nåt!

http://vad-frida-sa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nina

20 januari 2009 14:01

hjon: Låter precis som något taget ut boken jag tagit från min mormor och morfars hem: "Husmoderns kurer och goda råd". Är det dina hemmamansskills som gör sig gällande?

majs: ja, jävla januari. och snart är det dessutom februari. Wäääääääää.

Frida: Ska kolla! Återkommer innan 18 på något sätt!

 
Martin

Martin

20 januari 2009 17:20

"av Frida den 20 januari 2009 kl 05:51"

05:51? Jag trodde det var en sån där tid på dygnet som vuxna skojar om, som inte finns på riktigt.

http://radarminnet.blogg.se

 
Frida

Frida

20 januari 2009 19:52

Nina: Grejt! Har sett mailet. Nu ska jag bara landa i soffan efter ett dygn på KS (känns det som), sen blir det nätshopping.

Martin: Den finns. Tro mig. Jag blir plågsamt medveten om det varje morgon nu.

http://vad-frida-sa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Igeln - 21 juni 2010 21:25

Sitter pa ett internetcafé i Porto, en mycket lustig stad i Portugal, som for ovrigt ar favvolandet hittills. Vi sokte upp solen efter att nastan ha regnat och blast bort i Frankrike, ett land fyllt av engelsksprakighetsvagrare, ondsinta vakter som s...

Av Igeln - 16 juni 2010 11:23

Jag har ju mer eller mindre (typ ofrivilligt) tagit semester från bloggandet den senaste tiden - för mycket jobb och påföljande trötthet och matthet har gjort att jag inte orkat vara kreativ, inte velat formulera ord till en text. Det har varit för m...

Av Igeln - 7 juni 2010 21:30


      Då var det över alltså. Nu har mina hjärtan tagit studenten. Mina hp-hjärtan och mina el-hjärtan. Och alla andra fina.   Och det är ungefär så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag är sur och tvär och trött. Och har gråtit fl...

Av Igeln - 31 maj 2010 22:17


Ovan ser du en lärare i betygsättartider. Idag rapporterade jag in dem. Betygshelvetena. Ungefär lika många MVG som IG, men flest G. Förkylningen har kommit som ett brev på posten fullt av mjältbrand. Hinner inte med nåt, inte blogga, inte so...

Av Igeln - 24 maj 2010 23:06

Jag är upptagen. Rättar uppsatser, jagar elever. Räddar de betyg som räddas kan och sitter i möten resten av tiden.   Liv, det är nåt jag tänkte återta efter den 11:e. Nej 7:e. Då ska ettornas och tvåornas betyg vara satta. Treorna nu på måndag. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards