Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Fröken på skiva

Av Igeln - 8 maj 2008 18:25


Darrig på hand och skadad spegel. Mer skärpa än så får ni inte.


Jaha, nu ska jag snart iväg. Har provat kläder hit och dit och nu orkar jag inte mer. Allt är åt helvete. Det blir snarare en igel än en fröken som går ut genom dörren. En svartigeljävel. Det fanns inget annat i garderoben! Det är förresten inte bara en igel som ska på skiva, mina elever har mycket bestämt beställt med Snippe också. 19 ska det ätas, 21 är släppet. Jag har ingen aning om hur den här kvällen kommer att arta sig. Det kan bli jätteroligt och det kan gå helt åt helvete. Intressant blir det nog hursomhelst.

 
 
celina

celina

8 maj 2008 21:19

Men niiiinnnnnaaaaa! Om du ska vara så där snygg så kommer ju precis varenda jävla elevjävel som mot förmodan inte redan var det, bli kär i dig förstår du väl? Men det kanske är det som är meningen; att leda dem ner i fördärvet.

http://celina.blogg.se

 
Ingen bild

Frida

8 maj 2008 21:56

Ja, men Nina har väl alltid gått in för att vara "sexy teacher"? :P

 
Ingen bild

Jos

8 maj 2008 23:31

Åh, vilken glädje om man fick ha en sån cool böna till teacher!

 
Ingen bild

Nina

9 maj 2008 00:30

Men wtf - jag är ju klädd i begravningsfärgen med knut och allt! Komplimanger fick jag visserligen, men för mina GODA LÄRAREGENSKAPER. Skämmes, Celina och Frida! Och Jos - den som sa't hon va't.

 
Melina

Melina

9 maj 2008 11:38

Jag tycker du va flott i alla fall.

http://soul.webblogg.se

 
Martin

Martin

9 maj 2008 11:50

Prognos: Uthyrningen av "Lust och fägring stor" ökar med 800% i Tierp denna helg.

http://radarminnet.blogg.se

 
Ingen bild

Nina

9 maj 2008 12:54

Tur att man har stöd i norr i alla fall.

Och Martin - va?

 
Ingen bild

N

9 maj 2008 12:55

Nej, nu kom jag ihåg filmen. Vafan!

 
Frida

Frida

9 maj 2008 15:50

HAHAHA!

http://vad-frida-sa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hjon

11 maj 2008 22:47

Det är ju alldeles för mycket snyggma för en gymnasieklass, för killarna en erotisk dröm om läraren och för tjejerna upphov till fulhetskomplex och anorexi. Skäms på sig, gamla fröken!

 
Ingen bild

Nina

12 maj 2008 18:40

GAMLA fröken är ju ordet! Mina elever dömer ut 37-åringar som i princip döende, så... Och vad gäller kläder - ovanstående utstyrsel är typ vad de har på sig en vanlig onsdag. Antingen sånt eller mjukisdress.

 
Ingen bild

hjon

13 maj 2008 16:30

Jaså, jaha, ja. Annat var det när jag gick på gymnasiet, då var vi fula som stryk allihop. Och fula kläder hade vi till det. Inget mer med det.

 
Martin

Martin

8 maj 2009 10:57

Vad gör du i min lägenhet?

http://radarminnet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Igeln - 21 juni 2010 21:25

Sitter pa ett internetcafé i Porto, en mycket lustig stad i Portugal, som for ovrigt ar favvolandet hittills. Vi sokte upp solen efter att nastan ha regnat och blast bort i Frankrike, ett land fyllt av engelsksprakighetsvagrare, ondsinta vakter som s...

Av Igeln - 16 juni 2010 11:23

Jag har ju mer eller mindre (typ ofrivilligt) tagit semester från bloggandet den senaste tiden - för mycket jobb och påföljande trötthet och matthet har gjort att jag inte orkat vara kreativ, inte velat formulera ord till en text. Det har varit för m...

Av Igeln - 7 juni 2010 21:30


      Då var det över alltså. Nu har mina hjärtan tagit studenten. Mina hp-hjärtan och mina el-hjärtan. Och alla andra fina.   Och det är ungefär så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag är sur och tvär och trött. Och har gråtit fl...

Av Igeln - 31 maj 2010 22:17


Ovan ser du en lärare i betygsättartider. Idag rapporterade jag in dem. Betygshelvetena. Ungefär lika många MVG som IG, men flest G. Förkylningen har kommit som ett brev på posten fullt av mjältbrand. Hinner inte med nåt, inte blogga, inte so...

Av Igeln - 24 maj 2010 23:06

Jag är upptagen. Rättar uppsatser, jagar elever. Räddar de betyg som räddas kan och sitter i möten resten av tiden.   Liv, det är nåt jag tänkte återta efter den 11:e. Nej 7:e. Då ska ettornas och tvåornas betyg vara satta. Treorna nu på måndag. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards