Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Igeln - 22 februari 2010 22:05

 

50 pix på Monki. 

Av Igeln - 22 februari 2010 21:42

eller lov, kan man ju också säga att jag har.


Fantastisk sak i alla fall.


Vaknade utsövd och på strålande humör med en spinnande katt på bröstet. Sovmorgon, DN-läsning. Städade lite, njöt av solsken genom fönstret, blommor på golvet och musik i högtalarna.


  


  


För en gångs skull orkade jag med en stadspromenad, helt ostressad! Hittade hallampa, fick sol i ögonen, rosor på kind och fixade motiv till halltavlor som jag inte varit nöjd med förrän nu.


Gjorde ny träningsmusiklista på spotify som jag kan lyssna på i lurarna även på Sats, tack vare fin present från Snippe. Gullehan. Det var komplett roligt att lyfta tunga saker och grimasera i läskigt upplysta lokaler. Det är nästan så att jag längtar till nästa pass, så att jag kan kan lyssna vidare.


Har även lagat biff ā la Lindström till trött pojkvän, ätit ost från Eskesta (uttalas dock Echísta på tierpsdialekt fick jag lära mig) som jag fått i födelsedagspresent av lärare på Sofias födelsedagsfest(!) och druckit ekologiskt vin, även det en present från min finkusin.


  


Ja, får jag lalla omkring såhär några dagar till kan det kanske hända att jag snart känner mig som en människa igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards