Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Jag slipper ju shorts och pannband i alla fall. En liten tröst.

Av Igeln - 21 mars 2009 16:12

Maskerad. I min värld är det ordet en synonym till ångest. Så pass mycket ångest att jag alltid hårdnackat vägrat gå på maskerader. Nu när man är så kallad vuxen går det inte längre att vägra ut sig tydligen. Jag försökte nämligen. Inte ett alternativ visade det sig. Det är bara att bita ihop och klä ut sig. Temat är film. Och okej, jag har det ju lättare än vad Snippe har. å andra sidan tycker han att det ska bli en rolig kväll. Jag har ont i magen. Även den lösa.


 
 
Ingen bild

Spov

21 mars 2009 16:48

Jag vill framföra mitt medlidande. Jag har nog iofs lättare för just maskeradbiten än du, rent psykiskt. Men jag känner igen känslan eftersom jag hatar spel och lekar. Jag förstår att det är samma typ av ångest liksom, den där vidriga integritetskränkta känslan. Hoppas att du får roligt trots allt!

 
Frida

Frida

21 mars 2009 18:17

Åh. Jag som jättegärna vill gå på maskerad, det var så längesen, kan vi inte byta?

http://vad-frida-sa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Spov

22 mars 2009 01:03

Igel och Frida:

När ska vi ha vår ordstävsmaskerad? Jag vill snart!

 
Ingen bild

Nina

22 mars 2009 21:44

Jag klarade av kvällen helskinnad och vann tillochmed ett pris, så kanske går jag ur det här en smula stärkt! Jag ska debriefa med mig själv. Och Spov, ordstävsmaskeraden är den enda jag någonsin sett fram emot!

 
Ingen bild

hjon

30 mars 2009 21:23

You could go inte early labour sucking face like that!

 
Ingen bild

hjon

1 april 2009 21:53

into

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Igeln - 21 juni 2010 21:25

Sitter pa ett internetcafé i Porto, en mycket lustig stad i Portugal, som for ovrigt ar favvolandet hittills. Vi sokte upp solen efter att nastan ha regnat och blast bort i Frankrike, ett land fyllt av engelsksprakighetsvagrare, ondsinta vakter som s...

Av Igeln - 16 juni 2010 11:23

Jag har ju mer eller mindre (typ ofrivilligt) tagit semester från bloggandet den senaste tiden - för mycket jobb och påföljande trötthet och matthet har gjort att jag inte orkat vara kreativ, inte velat formulera ord till en text. Det har varit för m...

Av Igeln - 7 juni 2010 21:30


      Då var det över alltså. Nu har mina hjärtan tagit studenten. Mina hp-hjärtan och mina el-hjärtan. Och alla andra fina.   Och det är ungefär så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag är sur och tvär och trött. Och har gråtit fl...

Av Igeln - 31 maj 2010 22:17


Ovan ser du en lärare i betygsättartider. Idag rapporterade jag in dem. Betygshelvetena. Ungefär lika många MVG som IG, men flest G. Förkylningen har kommit som ett brev på posten fullt av mjältbrand. Hinner inte med nåt, inte blogga, inte so...

Av Igeln - 24 maj 2010 23:06

Jag är upptagen. Rättar uppsatser, jagar elever. Räddar de betyg som räddas kan och sitter i möten resten av tiden.   Liv, det är nåt jag tänkte återta efter den 11:e. Nej 7:e. Då ska ettornas och tvåornas betyg vara satta. Treorna nu på måndag. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards