Alla inlägg den 23 november 2009

Av Igeln - 23 november 2009 21:21

Jag har inte varit död. Bara stressad och i Hudiksvall. Skolstress storlek XL. Flydde till Hudik över helgen för att få ro att rätta hundra kilo uppgifter.


Det gjorde jag. Men jag glömde att planera. Idag har jag därför haft en så dålig lektion att jag fortfarande grämer mig. Jag liksom slarvläste högt ur boken och skrev förstrött på tavlan. Och lät dem göra egna instuderingsfrågor. Sen läste jag lite till. Jag har bett om ursäkt offentligt på facebook och verkar ha blivit förlåten (och som en elev skrev - de var nog lite medskyldiga till oordningen). But still. Jävla dåligt. Här ska styras upp! Ojoj. Vänta bara. Ordnung!


Men först ska det sovas. Steg upp tio i fem imorse för att hinna med tåget direkt till jobbet efter att ha sovit lite fläckvis sådär (känns som att jag inte sovit, men jag har bevis -jag minns att jag förmanade elkillarna att de skulle hålla tal på fredag annars blir det på omprovsdagen, samtidigt som jag sköt köttmonster med maskingevär och försökte undvika att träffa hästarna som också strövade runt i det stora kaklade rum vi alla befann oss i. Och jag tror inte att det har hänt mer än i mitt huvud.)(Det där med talförmaningen är nåt som gäller även i den vakna verkligheten i och för sig, snacka om att vara besatt...).


Nu är jag snart död. Till skillnad från innan alltså.


Och så har jag 30 kronor på mitt konto. Ska det vara så? Snart fyllda trettio år och fast anställd? Va?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards