Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Igeln - 4 oktober 2009 21:59

Hela familjen ligger i soffan. Två av tre snarkar. Två skärmar flimrar, men det är bara vid min det egentligen rör sig, händer något. Knappast nåt av värde dock.


Söndag, slöa, sköna söndag.


Men det var inte sant, men det var inte sant. För däremellan kommer jobb. Jag har powerwalkat (kan man säga kraftpromenerat?), handlat mat, städat lägenheten och röjt på balkongen. Idag blev det alltså officiellt höst. Det gjorde ont att klippa av stjälkar, att riva upp rötter. Jag bad om ursäkt flera gånger, jag pussade fan på en stackars krasse. Men det var ohållbart. Det gick inte längre. Nu står en vas på köksbordet med gula, röda och orangesprakande blommor. Det är det lilla av sommaren jag kunde spara.


Jag ska leta upp bilder från glansdagarna i somras.


Sen. Imorgon.


För övrigt hade jag en ypperlig kväll med ypperligt sällskap igår. Mer sånt i livet.


Nu: Sömn.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards