Alla inlägg den 22 september 2009

Av Igeln - 22 september 2009 21:17

Svenskdepån är städad. Och jag tror jag dödar den som stökar till efter det här. Jag installerar en övervakningskamera. Klockan sju stod jag där imorse igen och sorterade, efter sista lektionen var jag där och nös i timmar av allt damm igen. Nu är det I ORDNING. Uppslagsverk för sig, litteraturhistoria för sig, grammatik för sig ,lyrik, dramatik, retorik... Allt på sin plats. Jag tror fan att det är bäst jag ber vaktmästarna byta lås så att ingen kommer in och förstör överhuvudtaget.


Det har varit en dålig dag. Jag har varit en dålig person. Trött, lättretlig och tjurig. Arg. Tur för ungefär alla i min omgivning att jag är så väluppfostrad som jag är. Så att jag mest bara sitter i ett hörn och svär för mig själv.


Efter jobbet skulle jag träna hade jag tänkt. Ha. Som om. Jag hann med en kort andningspaus i soffan, sen mat och nån enstaka öl på Uplands (var annars?) med Martin. Jaja, det kan det fan få vara vara värt. Ångesten alltså.


Imorgon. Imorgon ska jag träna.

Arg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards