Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Igeln - 17 augusti 2009 22:26

Det är ju inget jag brukar vilja ropa. Hej, alltså. Innan det är i princip ristat i sten, det jag vill heja om. Nu verkar det som att jag har förhandlat bort en fordonsklass i religion, men jag tänker alltså inte tjoa och tjimma om det riktigt än. Vi får se vad som händer. Lite hänger det på vad som händer med den lärare Sofia vikarierar för, för det är på honom man lagt fordonsklassen. Kommer han tillbaka på heltid blir det antagligen protester, nåt sånt orkar han nog inte med. Kommer han tillbaka på deltid fungerar det nog fint som en jävligt snygg fisk. Vi får se på onsdag. Det känns ju inte alls bra att i princip hoppas på att någon man egentligen gillar inte ska komma tillbaka på heltid, men jag vill ju inte att han ska vara dålig! Jag vill att han i lugn och ro ska blir frisk. Lugn, lugn, ro, ro. Minst 50%  lugn och ro.


Förutom köpslåendet med fordon - en fordonsklass i religion mindre i höst, en barn och fritid (eller var det hotell och restaurang?) i svenska mer i vår - har jag även fått en ihopslagning av den lilla, lilla handelsklassen och industri. Kan bli rätt kul tror jag minsann. Lite mer att bita i än åtta snälla små handelselever.


Det var det om skolan för dagen. Nu hade jag tänkt däcka.


Jo, en sak till. Lite dåligt samvete har jag för att jag är lättad över att (formodligen, förhoppningsvis) blivit av med fordon. Fordonskillar är ju fina, det vet väl jag bättre än någon liksom, jag som bor ihop med den allra finaste fordonskillen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards