Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Igeln - 18 juni 2009 11:10

Jag gick längs gågatan och blev påhoppad av en greenpeacekille som ville att jag skulle bli medlem. Jag förklarade att jag redan skänker bort en massa hundralappar till flera välgörenhetsföreningar varje månad och att jag känner att jag inte riktigt har råd med fler just nu, men att jag gillar deras arbete. Jag förberedde mig på en förebrående min, eftersom jag var ytterligare en besvikelse. Men han verkade acceptera mitt argument och sa  överlyckligt "och du gillar Kiss också!"


Jag har en Ace-knapp på jackan. (En annan än den på bilden till höger, en sommarjackeknapp!) (Och en Zeppelin-knapp, men det verkade ointressant.)


Sen var det kört. Han pratade om Ace, konserter, hemsidor, skivor, allt, allt, och var så himla glad! Haha, gulle! När vi hade pratat klart och han skulle joina sin stackars partner som hade fått jaga helt på egen hand en lång stund så tog han i hand och tyckte att det hade varit himla roligt att träffas.


Sen dess har jag lett fast jag har huvudvärk.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards