Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Igeln - 9 juni 2009 20:33

Det gick bra att köra. I princip i alla fall. (Tycker jag nu innan jag sett klippen på youtube alltså. Skräck!)


Vi fick stående ovationer minsann, jag får väl försöka minnas det och glömma att vi missade ett oh-oh-oh helt och hållet och antagligen stod och såg livrädda ut under tiden... Oh, well, det blir ett nytt tillfälle på torsdag, då inför tvåor och ettor. treorna går ju ut, så de kan inte komma tillbaka och mobbas, det är alltså på torsdag det gäller! Två år!


När vi uppträtt och efter att jag hjälpt till att plocka undan efter studentlunchen var jag helt slut. Mos! Sirapstankar, vindögsblickar.


Drack kaffe och utvärderade med Sofia och Ann-Sofie, klickade lite håglöst på tangentbordet och tog sen tåget hem. Köpte en spikmatta på vägen. (Blev så inspirerad av att snigeln och hennes syster fick såna i present så jag blev tvungen att ha en egen kände jag).


Testade på en gång jag kom hem och somnade, trots att Assar pep om att han var understimulerad och misskött. Efter att jag vaknat har jag varit ännu mera mosig. Undrar just vad jag har frigjort för ämnen och processer i kroppen...


Släpade mig ner på stan, köpte en linssoppa-to-go på Cappucino och hyrde film. Nu ska jag ta en dusch och slipa kroppen med sandstone, världens bästa scrubtvål som Alexandra tipsat mig om. Köpte en ny igår.


Gissar att jag kommer att däcka inom några minuter efter att jag bäddat ner mig.



Spikmatta. 6000 piggar som ser ut som näckrosor.




Sandsten. Fast min har sand i hela sig. Slipar fint och luktar citron.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards