Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Igeln - 2 februari 2009 21:35

Jag är mör. Jag vill aldrig aldrig mer äta nåt som innehåller socker. Eller fett.


Men en bra helg har det varitmåste jag väl ändå tillstå. Fredagen dansades ut som sagt, Kristin sov hos oss natten till lördagen, jag simmade, fyndade och lunchade på lördagförmiddagen och åt middag hos Frida och Berra på kvällen. Strax efter sju var vi där. Vips så var klockan strax innan fyra. Jag fattar inte vad som hände. Sov några timmar och sen flottsöndag som om det vore the end of the world och vi aldrig skulle få mat nånsin igen.


Måndagen är nu nästintill avklarad. Åt gråfärgad grönsakssoppa till lunch som motvikt till hamburgare och pizza. Kom dessutom iväg och styrketränade på kvällen. Filat fötterna därtill, ansiktsmasken ska tvättas av snart. Känner mig nästan, nästan som en människa igen och inte en flottig geleklump. Nästan.

Av Igeln - 2 februari 2009 21:31

En elev (estet såklart) frågade mig vad jag gillar för musik. Jag svarade med den vanliga harangen ("ja, typ det mesta mellan -65 och -82, men Zeppelin är mina allra bästa vänner, Beatles mina första kärlekar och blaaaablabla osv osv") och han tyckte då att jag borde kolla upp the Beatnix. Jag gjorde som han sa nyss. Jag förstår hur han tänkte, haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards