Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Igeln - 29 januari 2009 21:30

Hoppas jag.


Gladare idag tydligen.


Jag har bara en lektion på torsdagar, mellan nio och tio på morgonen, resten av tiden idag har jag ägnat åt planering, och jävlar vad effektiv jag har varit. Mycket stolt och nöjd med mig själv. Mycket kaffe har jag druckit också. Mycket fart idag.


Sen har jag tränat, höll ut på diverse konditionsmaskiner en hel timme utan att dö av leda, även det imponerade.


Slapp laga mat, slabbade ihop en pastasås av grönsaksrester och tonfisk. Helt okej. Mer än helt okej var att jag slapp planera, handla och laga mat. Åh. Att så lite kan bidra till så mycket lycka.


Lyxade till livet lite extra med en ansiktsmask efter duschen. Somnade smack bom medan jag väntade på att den skulle verka. Vaknade, tvättade av den och planerade lite till av bara farten jag arbetat upp sen tidigare idag. Ännu en kurs! Sådär ba!


Nu ska jag bara försöka lyckas med att somna i tid så ska vi se att igeln kanske har gipor som pekar uppåt även imorgon. Ingen mera less igel är alltså ambitionen för dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards