Alla inlägg den 25 november 2008

Av Igeln - 25 november 2008 21:10

Äntligen.


Äntligen kan jag själv gå på Systemet igen och slipper tvinga andra att langa åt mig.


Idag hämtade jag ut mitt id-kort.


Och det är nu förevigat och kommer att plåga mig ända fram till 2013: Jag har en ful och en fin sida. Den fina sidan sitter till vänster (höger om du tittar på mig) och den fula till höger (alltså din vänstra) (Blev det extra förvirrande för dig nu, Frida? Haha.) Båda sidorna ser dock livrädda ut på just detta foto.


Jag har också handlat alla böcker jag lade undan igår. På tåget hem funderade jag högt för mig själv över huruvida jag egentligen skulle ha råd att köpa dem eller inte, och bara sådär så följde en Räv mig till bokhandeln och erbjöd sig vara borgenär om det ville sig illa. (Kanske pratas det om hur illitterat jag är i jämförelse med Rävklubben, kanske är de måna om min fortbildning och skolans anseende?) Det ville sig dock väl och jag gick hem med tunga kassar (jag blev aldeles djärv av min köpelycka och handlade även mat på vägen hem).


Och imorgon fortsätter kulturtantsbyggandet. Titta vad som händer när ens pojkvän lagar vänners bilar:


Linda och Kalle bjuder på teater! Och vad har jag gjort för att förtjäna detta? Inte ett jota.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards