Alla inlägg den 17 november 2008

Av Igeln - 17 november 2008 22:29

När jag i lördags inte hittade cykelskrället i stället där han bör stå och vänta tålmodigt blev jag på asdåligt humör. Åskmoln, I tell you.


Så jag var tvungen att köpa presenter till mig själv för att blidka mig. Arga örhängen, godisdoftande läppbalsam och söta rosor.


För att jag inte hittade cykeln.


Planen var att leta även på söndagen men jag förmådde mig inte ut i kylan igen. Jag ska alltså leta vidare en annan dag, antagligen i mörkret om jag inte ska skolka från jobbet eller vänta till helgen. Vilket i sin tur innebär att det kommer att bli än svårare att hitta min Gunnar. Detta i sin tur innebär med största sannolikhet att jag kommer att utveckla min åskmolnspersonlighet ytterligare och förmodligen därför kommer att fortsätta köpa fler presenter till mig.  För att hålla mig över ytan liksom.


Det kommer att bli dyra dagar.


Söta.


Väldoftande och tufft.

Arg
Av Igeln - 17 november 2008 21:26


Fyfan. Så känner jag mig. Blek, svullen, missat att raka benen vid vaderna, torr i ansiktet, finne på hakan. Platt hår. Glåmig, trötta ögon. Kalla fötter. Dåligt humör. Bläbläblä.

Arg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards