Alla inlägg den 29 oktober 2008

Lov

Av Igeln - 29 oktober 2008 23:18

Förslag på lovaktiviteter: Först kan man gå en promenad i dimman och lyssna på musik och tänka. Sen kan man man gå och fika på Joels tillsammans med Alexandra.



Efter det kan man strosa på stan och handla livsnödvändiga saker, typ nagellackssnabbtorkande medel och en halsduk. Jag har ju bara ett hundratal halsdukar i garderoben än så länge. Efter en paus hemma är det dags för träning. Överkropp och core. Snippe kör kondition.



Dags sedan för mat, asbra kotletter med grönsaker i ugn. God sallad och sparris. Varm dusch på det, tändning av kakelugnen och varm choklad med vispgrädde.



Läsa serietidningen man "lånat" av föräldrarna.



Känna hur man blir varm både inuti och utanpå, titta in i elden och somna.



Det glöder fortfarande. Snippe har lagt sig och tittar på slutet av filmen han somnade ifrån igårkväll. Jag har nyss borstat tänderna. Dags att avsluta den här lovdagen. Kan inte klaga så mycket just idag.

Av Igeln - 29 oktober 2008 12:29

Jag tog en förmiddagspromenad (tanken var att det skulle vara en morgonpromenad, men eftersom klockan hann passera halv elva innan jag tog mig ut genom ytterdörren räknas det nog inte som sådan längre). Jag blev påmind om att det alldeles strax blir november.


Vädret är murket, som en kollega uttryckte det igår.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards