Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Igeln - 2 oktober 2008 23:11

Det hjälper uppenbarligen inte att vara echinacea när det gäller förkylningar.


Av Igeln - 2 oktober 2008 20:36

Snippe repar. Jag övar också. Nu har jag övat på att använda självutlösaren på min nygamla kamera, på att posera och på att matcha kläder. Jackan är nyinköpt för dagen, en del av mitt nya mission; att bli en Kritankopia. Hon var så snygg i helgen att jag beslöt mig för att kapa stilen rakt av. Nagellacket och jackan är införskaffade, kjolen får duga istället för klänning för tillfället. (Att skaffa mig bröst och bli blond får bli ett senare projekt, det kan bli en lite dyrare historia...)


 Jag måste lära mig att ställa in ljuskänsligheten och att le på bild. Det får bli nästa lektion.


Av Igeln - 2 oktober 2008 19:34

Jag överlevde bokcirkelmötet utan skador, varken fyskiska eller psykiska. Rävarna hade minsann raskat hemåt, så vi var bara tre närvarande, varav en visserligen var iklädd dräkt, men hon tyckte som jag om boken, så jag behövde inte vara rädd. Inte så värst, var vad vi tyckte om den. Den tredje (ja, fler blev vi inte!) deltagaren instämde med oss.


Och sen pratade vi om annat. Lärarutbildningen, högläsning och vad vi ska läsa nästa gång. Det var det. En och en halv timme av mitt liv.

Av Igeln - 2 oktober 2008 18:54


Idag fick jag den. Frågan. Det var länge sedan nu.



"Led Zeppelin, är inte det han som har gjort Stairway to Heaven?"


Och detta av en estetelev. Musik. Vart är ungdomen på väg?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards