Alla inlägg den 5 september 2008

Av Igeln - 5 september 2008 22:22

Fast inte för att det har varit en dryg vecka. I själva verket har de här fem arbetsdagarna gått väldigt fort, och fredagen som är min längsta dag med flest lektioner av alla dagar i veckan varav två med ”svåra” klasser gick smidigt som en sockerkaksdeg – jag har haft roligt! Log i stort sett hela dagen och småskrattade mig i igenom en religionslektion med den nya eltrean.


Sen en öl och tapas på Katalin med några pendlarlärare, stadsvandring med Snippe, mer tapas till middag, ett glas vin, en kopp nyinköpt tillika nymalet kaffe, mörk choklad och jordgubbar. Nu är jag seg som kola i huvudet, småfrusen och trött och mina tankar om hur skönt det ska bli med sovmorgon imorgon gränsar nästan till det perversa. Snippe har redan bäddat ner sig, jag joinar om en stund, ska bara mosa till mig ännu mer i duschen innan. Sen blir det filmtittande i sängen. LYX!

Av Igeln - 5 september 2008 22:10

Som tack för att Snippe hjälpt Kritan med hennes sjuka dator så fick han två presenter igår. En fin tavla till köksväggen som hon broderat helt själv och en äkta musmatta. Även äkta Kritanidéer, haha.


Hemtrevnaden steg med flera grader!

Av Igeln - 5 september 2008 14:20

Imorse vaknade jag innan klockan ringde och var så jävla nöjd över att jag drömt störda drömmar som jag sedan kunde blogga om, jag låg riktigt och log för mig själv i min nyvakenhet. Sen somnade jag om och när jag vaknade för andra gången hade jag glömt bort drömmen. Det enda jag minns nu är att det till viss del handlade om smörgåsar. Besvikelsen är oerhörd. Oerhörd!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards