Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Igeln - 18 augusti 2008 21:23

I torsdags morse blev jag av med mitt månadskort på tåget. Köpte det i tisdags, 990 spänn kostar det. Lyckat, tänkte jag. Bra att kasta tusingar omkring sig innan man ens fått lön. Bara för att kunna släppa irritationen och bitterheten ringde jag till Upptåget och frågade om de fått in mitt kort. OCH DET HADE DE! Nån ärlig, fin, hederlig själ hade lämnat in mitt kort! Eller någon annans kort som också stämplades i tisdags förstås. Nåväl, slutet gott allting gott för mig i alla fall.

Av Igeln - 18 augusti 2008 21:16

Fyfan vad tråkigt det var att gå på ett cykelpass. Och fyfan vad jobbigt och fyfan vad skönt. Och så core på det. Helt genomblöt av svett var jag efteråt. Hej nytt liv! Min GI-köttfärslimpa blev för övrigt mycket lyckad, möjligen lite väl mycket vitlök i (receptet sade 1 vitlök, jag tänkte "men va? nej väl?" och pressade i tre klyftor. Jag misstänker nu att man menade 1 vitlöksklyfta). Jaja. Vitlök är nyttigt.


Jag kommer att bli så sund och smal och snygg. Åherregud. Vänta bara.


Imorgon är det svensklärarmöte. Det ska bli roligt. På onsdag kommer ettorna. Det ska också bli roligt. Roligt, roligt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards