Alla inlägg den 22 april 2008

Av Igeln - 22 april 2008 21:45

...så skriver mina treor jag har i svenska (ja, även de jag har i religion, men nu handlar det inte om dem) nationellt prov i svenska imorgon. Jag är nervös. Och väldigt glad över att jag inte ska rätta deras prov. Jag skulle inte ha hjärta att underkänna någon om det skulle behövas.

 

...så luktar min nya handtvål precis som farmors läppstift gjorde när jag var liten.

 

...så är jag fortfarande sådär trött. Somnade i soffan idag igen men tvingade mig upp och ut, sprang till Gamla Uppsala högar och tillbaka. Såg en filminspelning på en kulle (en präst som höll upp ett blänkande kors mot himlen och en riddare som knäböjde framför honom) och en fasan. Och en massa människor som var ute i solen. Det hade jag inte gjort om jag hade satt mig på en träningsscykel.

 

...så lagade jag sedan en ganska god mat (sej i ugn med spenat-creme fraiche-soltorkade tomater- och-vitlökstäcke) och bjöd Snippe på den. (han ringde och frågade om "maten stod på bordet". Jag fick en illavarslande vision av mitt framtida liv). Är mätt och ännu tröttare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards