Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Igeln - 23 februari 2008 13:21

Det blev inte dubbla träningspass på fredagen. Det blev bara cykling på morgonen med obligatorisk satsfrukost efteråt (havregrynsgröt, äpple, kanel och vaniljproteindryck) tillsammans med Cissi i skabbsoffan i skabbköket.

Det är ju numera kutym att man recenserar spinninginstruktören, så här följer detta: Charlotta är absoluta favoriten. Alltid bra musikblandning, alltid bra blandning på övningar, aldrig ett tjo eller tjim i onödan (knappt några tjoanden alls), dessutom är hon en person med bra humor och är även ständigt lite lätt irriterad på något. En attityd jag gillar. Den passar mig. Dessutom hade hon på sig en t-shirt som det stod geek på. Det gjorde faktiskt passet ännu bättre.

 

Men sen blev det inget mer. Muskelpasset fick vika för fika. Kaffe med Maja. Och sen blev det trippelbuffé med Snippe – sushi-mongolisk-kina. Och så friterad banan och glass på det. Fyfan.

 

Idag har jag i alla fall återigen traskat iväg till stället där alla ler naturligt och lyft en massa tunga saker på egen hand, så lite mindre dåligt samvete har jag. Nu är det snart lunch hos Snippes pappa, så jag måste väl kasta mig in i duschen. Hoppas att eventuell efterrätt glöms bort…

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards